پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3716
-
الف
+

ادامه نگارش فیلمنامه سریال «سلمان فارسی»

نگارش فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» توسط امرالله احمدجو ادامه دارد.

نگارش فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» توسط امرالله احمدجو ادامه دارد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری مهر، امرالله احمدجو فیلمنامه نویس مجموعه‌های تلویزیونی، در خصوص روند نگارش و پیش تولید سریال الف. ویژه «سلمان فارسی» گفت: نگارش فیلمنامه همچنان ادامه دارد. طبق آنچه داوود میرباقری به من گفته، بازنویسی‌ها تا آخرین لحظه کار دنبال می‌شود و پردازش شخصیت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: نویسندگی کار توسط سه نفر رقم خورده است؛ هیچ کدام از ما سه نفر باهم ارتباطی نداریم و هرکس مشغول کار خود است. درواقع این خواست میرباقری است تا در نهایت هر سه فیلمنامه را باهم بررسی کند.
 
احمدجو در خصوص انتخاب بازیگران جوان یا چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون برای ایفای نقش در سریال «سلمان فارسی» اظهار کرد: این مجموعه پیش تولید طولانی دارد و باید منتظر انتخاب‌های میرباقری بود. من نیز از انتخاب بازیگران بی اطلاع هستم و برای پیشرفت کار صرفاً روی فیلمنامه کار می‌کنم.
 
گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» از جمله آثار فاخر و الف. ویژه رسانه ملی است که به کارگردانی داوود میرباقری تا امروز وارد مرحله پیش تولید شده و لوکیشن‌های آن در کشور‌های ایران، ارمنستان و ... انتخاب شده است.
 
داستان این مجموعه درباره زندگینامه «سلمان فارسی» از صحابه پیامبر اکرم (ص) است که در سه فاز مختلف در ۳ دوره ایران، بیزانس و بخش مربوط به اسلام تولید خواهد شد و بازیگران آن قرار است فقط منحصر به بازیگران ایرانی نباشند.
 
سریال «سلمان فارسی» در سه بخش کودکی سلمان تا رحلت پیامبر (ص) و بازگشت سلمان به مدائن طراحی شده است و در ۴۰ قسمت روی آنتن خواهد رفت.
 
ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر